Bättre sent än aldrig

Jag ska börja ta tag i min blogg i dagarna. Har hyst lite agg mot bloggandet det senaste. Inte mitt egna men andras. (Jag tror att jag gör exakt samma sak som jag stört mig på oss andra nu undermedvetet, eller så vill jag gör exakt samma sak egentligen men försöker att inte göra det för att jag inte tycker om det. Makes sense? Jag är något förvirrad själv faktiskt.) Beordringar om att bloggen ska bli mer bitter har jag också fått. Oroa er inte. Det lär den bli! Jag känner hur det är på gång. Som vi konstaterade i helgen ska man ska nog inte ha det för bra. Då blir det automatiskt sämre sen. Det känns på något sätt så just nu. Jag får tänka tillbaka på helgen helt enkelt och kanske försöka sova lite sen. Bjuder på lite bilder till er med. Av de blir iaf jag glad :) Sen blir jag glad över att Lisa tog körkort idag. Wiie! Visste att du skulle klara det! Så duktig är du :) GRATTIS!




Kommentarer
Postat av: linnéa

åh , vad jag tycker om er två . massor massor ! (L)

2009-04-15 @ 10:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0