Blogguppehåll

Jag har haft uppehåll alldeles för länge för nu orkar jag verkligen inte skriva. Anledningen har varit att jag har haft besök och lite fullt upp. Att besökarna också var 2 av alla mina ca 7 läsare gjordes att det inte kändes så akut att uppdatera ;) Väntar med att skriva om min underbara helg med syster och Linnéa tills jag fått lite kort! Det blir roligare så :) Det borde dock inte dröja så länge för jag hoppas Linn skickar några ikväll!

Kan berätta istället att det nu är konstaterat (om det nu inte var det innan) att jag är en klant. En ganska stor sådan också. Igår spräckte jag trumhinnan med en tops (det är nödvändigt att ha tops i öronen när ni städar, visste ni inte det?) och idag skar jag av mig ena nagelbandet när jag hackade lök. Jag hör inte så bra i mitt onda öra och eftersom jag inte har några plåster hemma, förretsen en sån där sak som man inte tänker på att köpa hem när man flyttar hemifrån,  är mitt kök ganska så nedblodat. Det är nog bäst jag går och städar. Ett inlägg till kommer innan natten, bara så ni vet!

Förresten så undrar jag vem den anonyme är som uppges ha hånglat med min bror i sömnen och undrar varför? Det vet väl inte jag heller! Speciellt inte när jag inte vet vem det är , haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0