Bortskämd

Kom precis hem från att ha varit olaglig och snäll på samma gång samt en snabbhandling på Coop. Nej vänta nu... Snabbhandling på Coop. Det är väl inte ens möjligt? Jag går vilse där inne plus att jag får panik på alla människor. Ibland är jag tacksam att jag jobbar på Sabis. Pensionärshäng eller inte, man kanske blir hatisk men man blir i alla fall inte särskilt folkskygg.

Börjar jobba klockan två och som vanligt på torsdagar så har jag hur mycket som helst att göra. Diska, städa, handla, fixa. När man bor ensam är man aldrig sysslolös har jag märkt. Det är roligt att få fint hemma. Tyvärr är jag varken duktig på att ta tag i det och heller inte särskilt händig så det går lite sådär. Men jag gör i varje fall mitt bästa.

Linn och Linnéa "Mia, din TVbänk känns lite ostabil."
Jag: "Ja, jag skruvade ihop den med en potatisskalare så det kanske inte är så konstigt..."

Mysteriet med drömmen om min bror är förövrigt löst. Den anonyme gav sig till känna. På frågan varför kan jag fortfarande inte svara. Det är för mig ett mysterium :) Jag har förresten blivit tillsagd att döpa om mig idag. Ni kan från och med nu tilltala mig med Mia Glenn Berggren haha, stockholmare är de inte fyndiga?

Kommentarer
Postat av: linnéa

alla heter glenn i göteborg ?

nu ska jag ordna min egan leffe gw bubblehead , saknar din alldeles för mycket . allra mest saknar jag helgen hos dig , men har en svag förhoppning om att en egen leffe gw ska minska abstinensen :) BISEBISE !

2009-04-09 @ 13:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0