Done!

Är äntligen färdig med min storstädning. Är nog första gången hela lägenheten är städad på samma gång sen jag flyttade in. Fyra månader där ja, mysigt! Nu sitter till och med toalettsitsen fast, det ni! Nu kan man luta sig åt vilket håll man vill när man ska torka sig utan att riskera att ramla av. Just so you know!

Igår läste jag Blondinbellas blogg för sista gången. Den är ju inte bra alls. Ända som är bra med den är att om man är uttråkad en dag så kan man gå in på den var 45e minut och så finns det något nytt att läsa. Nästan bättre än Aftonbladet. Och hon är så äckligt positiv, hela hon skakar ju när hon pratar för att hon är så exalterad. Det är sånna som hon som hamnar på Parkinsonboendet i Näsby Park. Väl där tar de igen all bitterhet som de varit för glada att ge utlopp för på 60 år.

Nej, nu blir det TV och Marcus Birro. Jobba 10-20 imorgon. Sen kommer mor och far och så blir det familjehelg. Ska bli mys :) Inte träffat dem sen jag flyttade upp Det är ett ganska bra tag sen spelar ingen roll om man dammsugit eller inte under tiden.

Så försöker jag hitta någon bild på blondinbella när hon ser så där jobbigt käck ut. Men nej, då ser hon bra ut på varenda bild jag hittar. JÄVLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0