Finhelg med finbesök


Fick inga kort igår så det blev inget inlägg. (Vilken bra ursäkt jag kom precis kom på!) Linn och Linnéa kom som sagt upp i fredags efter lite om och men. Då blev det middag och mys med 10 orskaer att hata dig. Den är aldrig fel den :) Linnéa gjorde också några tappra försök med att få mig att komma på vad jag vill göra i framtiden. Tack vännen det uppskattas men nja det gick väl inte så himla bra ändå, jag är hopplös. På lördagen blev det shopping och lunch i solen. Sedan hem för iordninggörande, middag och utgång. På vägen till stället skulle Linnéa bland annat undersöka om det bodde folk inne i tunnelbanetunnlarna, det såg lite farligt ut, haha, det är skönt med göteborgare :) På söndagen mådde vi inte allt för dåligt (mycket tack för våra varma mackor innan vi gick och la oss) Linn åkte till Ulrica och jag och Linnéa åkte in till stan och tog en promenad på Djurgården. Hur mysigt som helst! Sen blev det hem till filmkväll och Ciao Bella som förevigt kommer ändra Linnéas bild av en av hennes klasskamrater, det är inte lätt att vara kändis!

Det är svårt att försöka sammanfatta allt så här i efterhand. Men vi kan väl säga att det varit alldeles, alldeles uuuunderbart! Tack Linnéa och tack syster för att ni kom upp. Det betyder mycket (L)



Kommentarer
Postat av: linnéa

TACK själv min skatt ! du ska få mina bilder någon dag också , om du vill ? igår lyckades jag få ytterligare en pratstund med vår filmstjärna . har inte pratat med människan på cirkus åtta månader och så fort jag ser personen i en film händer det , konstigt ? eller är jag en så fruktansvärt starstruck människa ? au defouf ;) KÄRLEK .

2009-04-09 @ 11:04:29
Postat av: linnéa

by the way , det där med att leta människor som bor i tunnelbanan det skyller jag på beck och inte göteborg ;)

2009-04-09 @ 11:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0