Hon blir hora sen. Du borde läsa den boken.

Att det aldrig blir som man tänkt sig vet kanske alla redan. Men jag och Lisa kan nu försäkra att så är fallet. Det blev ingen reggaekväll. Så alla som var avundsjuka på oss och ville följa med men inte kunde behöver inte vara ledsna för det. Bra va? Tydligen skulle man ha biljett eller stå på gästlistan, något stockholmsfenomen som vi göteborgare inte håller på med, hemma är alla alltid välkomna! Man kan ju tänka sig att vi skulle bli nedstämda och besvikna när det inte blev som planerat. Men neeej, när vi tänkte tillbaka på dagen så kunde vi inte med att bli upprörda. Vi hade haft det så bra ändå :) Så vi gick till kvarnen och tog en drink eller två och umgicks på tu man hand i några timmar. Alldeles perfekt!

Jag skulle kunna och vill verkligen fylla hela inlägget med sköna citat som Lisa sa igår. Men av olika anledningar så har jag glömt de flesta. Typiskt. En av de var dock "Skönt att man får kvällens enda puss av en nittonårig, halvhög beatboxande jeopordyexpert i röd tröja."  En annan var "Nej Mia, det handlar inte om loklalsinne. Det handlar om logiskt tänkande!"  Ehmm. Lisa hittar bättre än vad jag gör i Stockholm. Vi skulle förresten fråga om vägen. Och vem frågar vi? Jo stadens enda Göteborgare som tyckte att vi kunde fråga om Avenyn iställlet. :) Sen såg Lisa en kändis också...

  • - Mia, hon var känd!
    - Jaha, vem var det?
    - Kommer du ihåg i Eva och Adam filmen så fanns det två tjejer som spelade i ett band, som Tobbe kände, en av dem var det!
    - ?
imorse när vi vakna skrek Lisa ut SHEBANG hette dem! :) haha ja för man minns ju hur de såg ut!

Nu ska vi in till Djurgården och ha picnic i solen. Sen är vi bjudna på grillning hos Ulrica och Putte och sen kanske det blir utgång. Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: linnéa

helvete , varför missar jag alltid kändisar ?

saknar er mina änglar . LOVE YOU :)

2009-04-11 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0