Oj vad fort tiden gick

Håller på att göra mig iordning nu äntligen. Blev grymt seg efter min festmåltid. Hasselbackspotatis, kyckling och ugnstekta champinjoner. Återigen lagade jag mat till minst två till. Jag har nog väldigt svårt att inse att jag är ensam. Ensam Mia, ENSAM, jävligt ensam som man skulle säga om man precis lärt sig svära. Men nu är jag på G! Lyssnar på Jamie Morrison och har bara håret att platta kvar. Det enda som fattas är drinken/cidern/vinet/ölen ja spriten helt enkelt! Men den får vänta, det är nämligen bil som gäller ikväll. Får köra till Jessica, sova där och sen ta bilen till jobbet imorgon bitti. Det blir alltså till att hålla igen på alkoholen, hmm.... Imorgon blir det fest på riktigt. Då ska jag hänga med Lisa på jugge-fest, haha, vi får se vad detta kan vara. Jag har ingen aning. Tror inte Lisa har det heller :) Ha en trevlig kväll alla 12 det planerar jag att ha! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll du med mitt hjärta ! själv ska jag jobba ett par timmar till , sen ska jag i min ensamhet äta kladdkaka och testdricka cider :) jag fungerar som en försökskaning när det kommer till cider på mitt jobb , me like . hoppas jessica gillar presenten , men det måste hon . annars tar jag den , för den är BRA ! tu me manques comme toujours . L ' AMOUR linnéa

2009-04-24 @ 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0