Only time will tell

Det är läskigt hur fort tiden går. Känns som om att det nyss var fredag. känns som om att Linn och Linnéa (K) nyss var här. Känns som om att jag nyss flyttade upp. Känns som om att jag nyss var i Australien. Känns som om att jag nyss bodde i Paris. Men så är det ju inte. Tiden går fort! Fast just nu är jag ganska glad för det, låt klockan bli sju så att Linn och Linnéa (H)(alltså, seriöst det är jobbigt att ha kompisar som heter likadant) är här, längtar verkligen :) Sen kan tiden gärna få gå sakta fram till nästa måndag då Lisa åker hem. Jag har två riktigt bra veckor framför mig känner jag. Fan, är det solen som gör mig så här glad? I vilket fall som helst är det nästan löjligt.

Jag glömmer av vad jag tänker att jag ska skriva här hela tiden. Kommer på en massa (otroligt smarta, roliga och underhållande) saker när jag inte sitter vid datorn. Men när jag väl ska skriva kommer iiiingenting. Vet inte om jag skrev det här på bloggen för några veckor sen eller inte. Hittade det på datorn i alla fall.

"Kom att tänka på vad människor vill läsa om. Jag tror inte att jag uppfyller något av kriterierna egentligen. Folk vill läsa om andra som lyckas. Som tränar. Som går till frisören. Som spraytannar sig. Som har hemmaspa. Som tar dagens outfit kort. Som är duktiga överlag, som städar när det inte ens syns att det behövs. Jag tränar inte. Min ursäkt är att jag är för pank för att köpa träningsskor. Jag har inte gått och klippt mig på salong på snart 5 år. Jag är blek. Jag har aldrig haft ett hemmaspa, just nu sitter jag och försöker ta tag i mig själv så att jag kan ta bort mitt förskräckliga nagellack. Mina arbetskläder är allt annat än värda ett dagens outfit kort, eller veckans outfit som det hade blivit, till och med kanske månadens? Jag städar inte. Jag har inte diskat på fyra dagar."

Haha, nu har jag diskat, det är ganska städat hemma och jag har i alla fall brun utan solat lite och ska snart gå ut och gå, nagellacket är dock lika förskräckligt. Man kan inte förändra sig allt för mycket på en gång.


Kommentarer
Postat av: Syster

Va fan, klart att du inte har gått till frisören, du har ju egen privat frisör`!! Är inte det lyxigt kanske ? :P

2009-04-03 @ 10:59:37
URL: http://linnnberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0