Snälla lilla postmannen

Jag sitter och väntar på posten. Jag vill ha min lönespec. Den här lönen avgör litegrann min sommar, det känns i varje fall så. Jag tror att det blir en bra lön. Det är aldrig bra att tro det för då blir man alltid besviken. Jag tror att det blir en dålig lön.

Solen skiner och det är faktiskt varmt ute! Jag åt frukost i solen och låg kvar och solade i ca en halvtimme tills jag insåg att det enda solen gör med mitt ansikte är att den får alla mina fräknar att synas. Då gick jag in och smörjde mig med brun utan sol istället. Nu luktar jag verkligen inte gott så det blir till att hoppa in i duschen innan jobbet. 14-20 jobbas det ídag, Är ledg imorgon och då ska jag nog utforska Stockholm litegrann. Kanske gå på någon annan än de tre gator jag redan gått på? Det vore kanske något. Ska leta efter en liten present till Jessica också för hon fyller år och imorgon blir det vinkväll hemma hos henne. Har jag förresten berättat att vi ska börja plugga franska igen? Fransmannen på jobbet skällde på mig och sa: "Tout est facile quand on est jeune!" Man får väl tro på honom då.

Nej, NU KOM POSTEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0