Soooooova

Jag förstår inte varför jag inte sover mer. När jag vaknade imorse kom jag fram till att det var något av det bästa som fanns. Typiskt att man alltid kommer på det när det är dags att gå upp. Drömmar är förövrigt också bra. Tror de kan säga en mycket. Skit också att jag inte sökte någon drömtydningskurs till hösten.

Fan också Linnéa (K) att du skulle avslöja min hemlighet. Aldrig får man ha något för sig själv :) Och Linnéa (H) vet du vad? Jag har fördubblat mitt läsarantal den senaste veckan :O det du! Fast de sju trognaste är alltid viktigast så klart!

Nej, nu ska jag göra mig iordning för jobb. Jobba fredag, lördag också. Det är kul när det ska bli sol och varmt hela helgen. men nej då, jag är inte bitter, det är jag aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0