Allt och inget, mest inget

  • Ulirca: Stötte han på dig?
    Mia: Nej, han skrämde mig!
  • Min bror konstaterade att kärlek mättar dåligt om man är hungrig. Så nu sitter jag och toksöker på kurser inför hösten. Jag har verkligen ingen aning om vad jag vill läsa vilket nog märks på spridningen mellan kurser, haha, det är rätt komiskt faktiskt. Så komiskt att jag nog håller det för mig själv. Men men, bättre att ha valmöjligheter!
  • På tal om något helt annat så hoppade den tyska kvinnan ner till isbjörnarna för att hon var väldigt ensam. För det första undrar jag varför allt konstigt händer i Tyskland? Österrike är väl nästan Tyskland också väl? Men nu vet jag i alla fall att om några år, när jag tröttnat på mina tjugotre katter är det alltså dags att hoppa ner till de små vita fina björnarna. Skönt att ha det planerat i alla fall. Det är typ den enda klara framtidsplanen jag har för tillfället. Alltid nåt!
  • Jag vet något som är top secret som gör mig glad!
  • Jag har fått tre jobberbjudanden idag. Inte lätt att vara lat, klumpig och outbildad.

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Gulligt att du är såå glad för att vi ska på singelfestival.. Eller.. oj.. nu försa jag mig va?

2009-04-15 @ 21:44:07
URL: http://liinneak.blogg.se/
Postat av: linnéa

man får inte ha hemligheter för sina vänner och absolut inte för sina sju mycket trogna läsare !

illa miiiia ;) men tack och lov att du har vänner som avslöjar dig , muchos gracias linnéaK . för övrigt så gör du mig VÄLDIGT glad med dina alltid lika roligt uppdateringar om stockholmslivet , glöm aldrig det ! TU ME MANQUES , TRÈS BEAUCOUP . meeen vi ses i maaaaj , då blir det partaaaj :D (L)

2009-04-16 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0