Ta den! Vi tog den!

Vi börjar med igår. Jag trodde att det var påsk men tydligen var det alla äckliga pars dag. Överallt fanns dem, ÖVERALLT! Jag och Lisa ville inte vara sämre och tänkte att har man inte sällskap kan man alltid låtsats att man har det och och klockan ett satt vi i solen på djurgården och korkade upp champagne att ha till våra jordgubbar och choklad. Jag orkar inte ens räkna efter hur många gånger vi yttrade "Vad bra vi har det!" för det var många det. Vi hade det bra. Nästan för bra har vi kommit fram till. Gårdagen kommer bli en svårslagen dag i Mia och Lisas historia.

Bland annat blev Lisa uppraggad av världens sötaste 10-åring. Tyvärr var det inte han som var intresserad utan hans bror. Bara så att ni vet har Lisa bytt nummer till: 0705114966 :D

Efter ett antal underbara timmar i solen begav vi oss hem till Ulrica och Putte där vi var bjudna på middag. Här inträffade ett antal händelser som jag blivit förbjuden att skriva om. Så det tänker jag inte göra. Och jag tänker aboslut inte nämna några namn. Personen, vi kan kalla honom X, eller P kanske? Hade lite otur med vinglaset och sen också med vinflaskan, eller kanske var det med korken? Mer än så säger jag inte för att X inte ska tappa status hos mor min :) Visste ni förresten att Stalin inte gillar när man slänger lax? Upp ur soptunnan ska den!

Efter en väldigt trevlig middag åkte vi in till Universitet och Allhuset där Timbuktu och Promoe skulle spela. Kultiration släng er i väggen, vi har fått vår revanch!! Än en gång yttrades "Vad bra vi har det!" Alldeles för många gånger för att det på något sätt skulle kunna vara möjligt, vi hade det så sjukt bra! Och det var kändisspaning på hög nivå också. Eller ja, Lisa pekade på en massa folk och sa att de var kända (Linnéa varför missar du alla kändisar för? Du skulle vart meeeeed!) . Hon letade febrilt efter andra halvan av Shebang men hade ingen lycka där. Istället såg hon Adam Tensta, Tingelingkillen (det är stort det!), Timbuktu - som Mia kände igen :O och Promoe - som Mia också kände igen :O (Hade det någonting att göra med att de stod på scenen kanske?)

Under kvällen hade jag en vän. Vi kan kalla henne X, eller kanske L? som ett antal gånger igår yttrade (eller kanske mer skrek ut) JAG VILL HÅNGLA! haha, söto! Adam Tensta var på men han var snyggare på TV... Hon ville hellre ha han med fluffet i Mofeta&Jerre, våra nya favoriter! Kunde tyvärr inte hitta låten "Bättre i Berlin" Men ni får nöja er med denna så länge.




Som ni kanske förstått hade vi en sjukt bra kväll. Det var musik, det var dans, det var gung och vi var överlyckliga över att ha lyckats festa två dagar irad. Vi är unga igen!! Dock var det lite för mörkt och musiken något för hög. Aj aj, det är inte lätt att bli gammal! Lisa undrade precis om man kan dra tillbaka klockan lite? Om man ändå kunde det. Replay på påskafton 09!

Idag har vi haft en alldeles perfekt söndag. Men gårdagen går inte att slå så ni får nöja er med den :) Nu ska jag skita i datorn och ta vara på mina sista timmar med Lisa för den här gången. Ta den! Bilder får Lisa skicka till mig imorgon. Ta den igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0