Jag hatar folk som inte uppdaterar sin blogg...

... och jag hör väl numer också till den skaran. Hata sig själv är ju inget bra, Mia Thörnblom säger NEJ åt såna saker är jag rätt säker på (jag skulle nog veta det om jag nu kommit igenom någon av hennes böcker, men det har jag ju inte, så det vet jag ju inte)

Jag började skolan idag och nej det var inte så farligt som jag trodde. Förutom att en av prefekterna sa att vi skulle bli cheeeefer, näe nästan sjeeeeefer sa hon. Så fint och stockholmskt och så irriterande som man bara kan säga det.  Det enda jag ville skrika var chäfer chääääääfer för i helvete!! Att säga sjeeeefer måste väl också räknas som talfel? Borde man få hålla föreläsning om man har talfel, borde vi inte bli skonade från sånt? Jag menar, jag håller ju aldrig föreläsningar eftersom jag vet att jag inte kan säga korta ö:n, det är alltså därför jag aldrig håller föreläsningar, ifall ni skulle undra. Egentligen är trycket enormt och jag efterfrågas hela tiden för alla möjliga events. Men jag undanber mig så snällt så att folk slipper störa sig på mig. Det borde prefekten också gjort. Sjeeeefer, hjälp!

Kommentarer
Postat av: linnéa

tack fina du , för att du förgyller min dag ! ALLTID :)

2009-08-24 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0