7 dagar kvar


Igår yttrades följande:

"Ska inte du vara lite bitter Mia?"
"Nej, jag har så mycket mat i magen."

Tyvärr botar mat det mesta för stunden, till och med bitterhet! Den letar sig dock tillbaka ganska snabbt igen. Oroa er inte, jag är precis som vanligt.

Läste precis Blondinbellas blogg. Jag följer egentligen inte den och har inte vart inne och läst på över två månader. Jag hade svårt för bloggen redan då men nu när jag hört henne prata på TV så hör jag bara hennes överkäcka röst som går i 170 i huvudet när jag läser vad hon skrivit. Jag får panik, den ekar ju och skär i huvudet! Jag förstår inte hur man orkar vara så överpositiv? Och prata med sån röst sen? Inget illa mot henne. Jag blir imponerad av hur mycket hon gör och presterar. Men hur orkar man låta så överkäck hela tiden, tar hennes energi aldrig slut? Tror nog hon och jag är så olika man kan vara, i alla fall på den punkten. Kanske därför hon har 500 000 läsare och jag har sju?

Nu är min energi i alla fall slut. Sängen nästa.
Och förresten. Tänk på det när ni läser mina inlägg. Läs inte med Blondinbellas röst i huvudet. Det blir nog lite fel då...

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Mia, hittade din blogg och shhiit vad roligt det är att läsa den haha=) känns som om det var hundra år sen vi sågs nu, är i chicago för tillfället och gör praktik på handelskammaren. Du verkar ju i alla fall ha det bra där hemma också=) Om du inte vet vem detta är ännu så är det carro från gamla donnerklassen haha..Ha det bäst så länge, skall fortsätta läsa din blogg, väldigt intressant:) kramar xoxo (som vi säger här i chi-town)

2009-02-23 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0