Det är stjärnspäckat på Sabis


Har precis kommit hem från jobbet. Det händer grejjer på mitt jobb ska ni veta! En tjej kom fram och skulle handla med sin son. Jag såg henne och tänkte "Nej, va pinsamt. Hon försöker verkligen se ut som Laila Bagge!" När de ska betala sträcker hon fram kort och leg för att remsan på kortet inte fungerar. Jag, till min förvåning, ser att det faktiskt är Laila Bagge och inte en förvuxen fjortis som försökte se ut som henne. Mest förvånad var jag över att jag faktiskt kände igen henne trots mitt obefintliga ansiktsminne. Fast det kanske inte räknas eftersom jag behövde legitimation för att fastställa att det faktiskt var hon, haha. Jag är hopplös! Hon var rikgit smal btw. Och hon såg faktiskt trött ut, trodde inte hon kunde det....

Hennes son var rolig."Men mamma, förra veckan var din rumpa på framsidan till den tidningen" "Mmm, tack gubben för att du påminnde mig."

Visst brukar det komma ett par kändisar ibland, som Kalle Anka, Skäggiga damen och Fredrik Reinfeldt. Men det var nog tur att Niclas Wahlgren inte handlade i min kassa i lördags, haha, jag hade skickat vidare honom till Linn som skickat honom på hennes månexpediton.

Linnéa tycker jag borde ha demos i kassan, haha, ska börja med det om hon gör en demo åt mig! För det vill jag verkligen ha! Gå in och hör henne sjunga helt underbart fint på:

http://www.myspace.com/soulessexpress
http://www.myspace.com/petterlinnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0