Det hjälper inte att be på spanska.


                      jag fattar inte webdesign, nu ska jag sova.




Två reflektioner efter denna helg. Varför går dagarna så fort när man inte vill? Och varför blir man bakis när man dricker alkohol? Totalt onödigt och slöseri med tid. Man lär sig ju ändå adrig.

Linn och Linnéa kom upp i fredags. Åkte i eftermiddags. Det gick fort. För fort! Tack för att ni kom, betydde otroligt mycket!

Mycket hann vi ändå med. Eller ja, det beror ju på hur man ser det. Stockholm såg de inte skymten av. Men det är väl därför Google Earth finns som Linnéa sa? Min lägenhet är ju ganska fin den också...

After worken på Tegelbruket i fredags blev nog mer en helkväll, kanske till och med mer än en helkväll. Det kändes så dagen efter i alla fall. Då när pengarna var slut och alla bakisbrus var uppdruckna. När spaghettin slank ner för att sedan slinka upp igen och är väskan var full med pennor (?) och det i kylen stod en halvdrucken vodka/juice (?) Lyckad utgång blev det ändå. Bland annat fick Linnéa öva på sina spanska kunskaper (nej, hon har inga, men det vi inte om de 140 cm långa killarna från chile märkte eller inte) si, hiosdhjkdnjiso, porfavor! Det blir lyckat när Mia ska visa Stockholms uteliv och går ut i Täby, jajjemen! :)

Linn klippte mig idag. Insåg så fort jag satt mig att det är det värsta jag vet. Linn insåg så fort hon börjat klippa att det är det värsta hon vet. Och mitt hår har aldrig betett sig som det borde enligt vetenskapen så det behöver vi inte ens prata om. Låter det som något som kommer sluta lyckligt? När jag sitter utan spegel med halva håret avklippt ser jag hur Linn börjar skratta för sig själv. Jag frågar vad det är hon skrattar åt och får svaret  "Du liknar Hedvig Höök" Tack för den syster, den värmde! Nöjd blev jag nog ändå. Hedvig är ju ändå rätt cool...


// Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0