Det lutar åt Rom


I september fyller mamma år och olik mig som hon är ibland så har hon redan planerat vad vi ska göra. Det blir nog en weekend till Rom, najs tycker jag. Ingen av oss har varit där och risken finns att det fortfarande är sommar och skönt väder, me like!

Mamma var dock lite orolig över att jag och Kristoffer skulle tycka det var orättvist att Linn får ta med sig Robin medan vi inte får ta med oss någon (eftersom vi inte har någon att ta med oss!). Jag kom då på den smarta idén att jag och Krille borde få en resa till var eftersom Linn i praktiken utnyttjar två resor (no offence Robin, jag är glad att du ska med!). Men nej, det gick ju inte. Man blir lätt diskriminerad som singel. Jag ska starta ett uppror. Eller så kanske jag borde skaffa sällskap. Chansen är nog större att det blir uppor....  

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Det där var lågt Mia t.o.m av dig, jag kan betala hans resa om det är så :P Saknar dig pruttunge! Hälsa mina söta! Puss

2009-02-19 @ 22:52:51
URL: http://linnberggren.blogg.se/
Postat av: Syster

Det var ju inte Robin jag syftade på. Det var mer mit singelskap. Det är mig det är synd om!! haha

2009-02-19 @ 23:08:43
URL: http://baralitebitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0