Glömsk

Jag är inte hemma och mitt dagsverk och hela min veckas mat står hemma på diskbänken och inte i frysen där de ska stå. Jag är hopplös. Är hos Ulrica och Putte. Det blir film i kväll. Seven pounds med Will Smith. Har gått och väntat på att få se den. Hoppas att den är bra!

Det blev ingen pulka för mig och Tilda. Vi åkte till skogen istället och besteg ett berg, fikade på banan, satt i snön ett tag för att Tilda tyckte att vi hade fin utsikt, sparkade på en frusen fotboll, kastade samma fotboll upp för en rutchkana ca 237 gånger och åkte sen hem igen. Mysigt :) Har dock konstaterat att barn ändrar åsikt ganska fort och ofta. Idag har jag fått hört allt från:

"Mia, du är rolig, jag skrattar så mycket att jag ramlar!"
Till: "Du är dum. Du är Jafar!"
Till: "Mia, jag älskar dig."

Nej, har lovat Ulrica en datorfri kväll så den får ta och börja nu!

Kommentarer
Postat av: linnéa

tu n'es pas comme jafar ma chèrie !

je te promets parce que tu es un ange

et tu es mon ange . tu comprends ?

tu me manques très beaucoup , ma duracell .

L ' AMOUR !

2009-02-18 @ 19:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0