I turn my head to the west .


Ehmmm. Den där promenaden blev visst inte av. Men jag kan skylla på en rad saker.

1. Jag har haft fullt upp! Storhandla tar tid. Speciellt när alla påsar, eller i alla fall 2 av 4, går sönder på väg från bilen och in.

2. Den västra delen av himlen är faktiskt molnig nu. Solen skiner alltså bara till 50% vilket innebär att det inte skulle blivit en promenad i solen och det var ju det jag var ute efter.

3. Gossip Girl råkar vara lite för bra för att stänga av mitt i ett avsnitt (som man bara råkat börja titta på) och gå och göra någonting annat.

Det får bli promenad en annan dag helt enkelt. Typ måndag, det låter som en bra dag.

Visste ni förresten att flatlöss på franska heter papillions d'amour - kärleksfjärilar? Snacka om att fransmän försöker romantisera precis allt. Som en vän till mig precis sa: "det är vardagshumor det , de lilla sakerna som gör det !" Så sant, så sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0