L'amour pour les meilleures !

Tu es ma soleil dans les jours tristes , ma calculette dans les lecons économique !  inte ofta man får sådana meningar sagda till en. Eller skrivna i detta fall. Tänk att ett sms kan bli så fint. Är det franskan som gör det? Tack Linnéa. Tu es mon radiateur dans les nuits froid , mon verre du vin un samedi soir !

Måste bara konstatera att jag har så sjukt fina vänner. Vare sig om ni kan franska eller ej  (L)


Mysigt att träffa Jenny idag. Tog en fika i Gamla stan. Konstigt att det var så längesen vi sågs. Utgång nästa förhoppningsvis :) Dagens citat måste nog ändå bli Jennys:  "Men, jag kan inte tänka mig att bilda familj i Australien. Tänk på mijlförstöringen. Det är 12 ton per flygning."  Det finns miljömedvetna och så finns det miljömedvetna. Själv källsorterade jag när mamma gjorde det åt mig.

Insåg idag att jag mår ganska bra. Överraskande bra. Jag trivs här uppe. Jag är glad att bo i Stockholm (ja, winnerbäck har sagt allt smart som finns att säga) Är lite förvirrad för tillfället över en rad olika saker dock. Skulle helst bara vilja snabspola lite. Hade varit skönt.

Nej, nu ska jag ta hand om mig själv. Duscha, fixa naglarna och lite brun utan sol på det. Varför vänta?


Kommentarer
Postat av: LinnéaK

hahahaha.. det är roligt med alla små internskämt som ploppar upp i dina inlägg! :D dom passar in så bra men blir så roliga när man vet vad du menar HAHA!

2009-02-25 @ 00:08:09
URL: http://liinneak.blogg.se/
Postat av: Anonym

un verre du vin , au defouf :)

je peut seulement dire MERCI !

tu me manques , plusieurs bisous .

2009-02-25 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0