Laxrosett

Hemma på lunchen. Var tvungen att åka hem och städa iordning lite här. Jag förstår inte hur det kan bli så sjukt orent...

Ikväll blir det utgång. Lisa kommer hit runt sju, får se om Daniella och/eller Jenny kommer också. Så långt är inte planerat!

Är ganska trött för jag fick ett antal sms-uppdateringar av Linnéas festkväll under natten. Mycket underhållande. Är det någon annan som testat dricka vodka/c-vitaminbrus? Det verkade slå ganska så hårt :) Klockan tio idag fick jag ett sms att kvällen var slut och att hon var stolt (vilket hon borde vara) över något jag hoppas jag inte behöver vara stolt över imorgon, haha, jaaaa, internskämt ÄR bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0