Livscoachen

Förlåt. Jag var så trött igår så det blev ingen dator överhuvudaget. Efter chips & dip somnade jag i soffan klockan nio. SKÖNT! Somna i soffan är bland det bästa som finns!

Tyvärr missade jag Linnéas rop på hjälp. Jag ber om ursäkt än en gång. Hoppas att du klarade dig utan min positiva energi ( jag vet att jag vanligtsvis sprudlar av den ;) För er som inte vet det är Linnéa min nya livscoach. Hon gör sitt bästa för att försöka inbringa lite optimism i mig. Många gånger mår jag illa av all positivitet som flödar. Men med tanke på att jag mår riktigt bra just nu måste jag nog ändå konstatera att det fungerar. Fina tips blir det. Till exempel "adda adda adda"  Tack för det!

Tillbaka till onsdagen. Rödvin och italienskt med Björn. Låter bättre att säga så än att säga att det blev pizza. Trevligt var det i vilket fall som helst. På vägen hem ringde Emil som var på Tegelbruket med Jocke och Angelica. Jag åkte dit och vi inväntade tolsvlaget tillsammans. Nedräkning blev det och en minut över tolv stod vi i baren och väntade spännt på om se om våra köp gick igenom eller ej. Det gjorde de, för vi hade fått LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN! Ölen var bland de godaste jag druckit. Pengar smakar bra!

Snart tar jag bilen till Media Markt, hälsar på Lisa och njuter av att jag har pengar! Sen blir det badhuset med Tilda och en lugn kväll. Jobbar imorgon. Men nu ska jag diska, var "några" dagar sen sist...

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Haha.. :) rolig du är!

måste komma upp när jag kommer hem från Kuba. Saknar dig sååååå!

Puss på dig fesk (L)

2009-02-27 @ 21:25:55
URL: http://liinneak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0