My drinking days are long gone !

Dagens första kommentar kom från Jenny. "Mia, dina vinkvällar borde inte få kallas vinkvällar. De borde inte ha ett namn utan bara censureras bort med en varningsskylt. En sån där med en dödskalle." Jag kan nog bara hålla med. Riktigt trevlig kväll var det. Dock inte så trevlig dag idag på jobbet, men man har väl bara sig själv att skylla. Eller kanske bara Bag in Boxen?

Ulrica undrade hur många nattgäster jag hade haft i natt. Jag svarade "3, om man räknar huvudvärken som jag vaknade upp med i morse." AJ. Framåt lunchtid gjorde också illamåendet oss sällskap. USCH... Men nu mår jag bra, dryga 12h senare. Jag kommer ihåg en tid då jag inte blev särskilt bakis, vad hände?


Nu hade jag tänkt laga lite mat. Behöver nog näring. Det står tre kundvagnar fulla med gratis godis på jobbet. INTE BRA. Men det är ju gratis. Och det är ju gott. Synd att gratis inte var nyttigt, viktminskande och muskelbyggande också. Det är vad jag skulle behöva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0