När internet inte fungerar.




Jag blir ganska arg när mitt internet inte fungerar, Mycket arg till och med. Lite dampig faktiskt. Eller kanske mycket... Igår fungerade det inte. Jag löste korsord istället. 

Har precis kommit hem från jobbet. Nu blir det disk och matlagning för sen kommer Jessica på middag och filmkväll. Tack för det, känner att det verkligen behövs :) Ska bli mys. Fransk film - Fjärilen i glaskupan blir det antagligen!

Jobbar hela 41,5h denna veckan. Det ni, det har inte hänt många gånger i mitt liv. Lär nog inte bli en vana om jag känner mig själv rätt. Det finns mer till livet än så. Jag får väl leva fattig. Jag bryr mig inte så mycket om pengar sa jag en gång. Då fick jag svaret "Du är ju dum i huvudet."  Kanske är jag det...


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har nog aldrig haft sådan ångest som jag hade när jag sett fjärilen i glaskupan. var tvungen att ta lite ångestpillelurer och dra täcket över huvudet efter den filmen , fyfan säger jag !

hoppas du får en trevligare upplevelse !

:)

2009-02-12 @ 19:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0