Nedräkning

9 dagar kvar tills lön. Att få sin första lön på 5 månader tycker jag är värd en nedräkning. Belive me!


Det är inte alltför roligt att bo själv, ganska tråkigt faktiskt. Eller det som är tråkigt är att  bara laga mat till sig själv så det gör jag nästan aldrig. Igår åt jag torkad frukt till middag. Kulinariskt. Så idag tog jag tag i mig själv och har lagat matlådor för hela veckan. Kommer nog inte alls tröttna på de två olika rätterna jag gjort i stormatsalskvantitet... Som tur är så är jag välkommen på middag hos Ulrica och Putte ikväll och imorgon blir det trerätters hos Jenny :)

Snart kommer Ulrica på lunch och sen ska jag hämta Tilda på dagis och se om vi kan hitta på något kul! Åka pulka kanske. Jag tror jag behöver ha ett barn med mig som ursäkt så att jag kan åka själv. Igår när jag var ute på promenad (mitt nya liv artar sig, eller ja, det var ju första dagen) såg jag en stjärtlapp slängd i en pulkabacke. Hade sån lust att ta den och racea ner för backen. Haha, sen såg jag bilden framför mig och jag forstatte bara gå.  Mesig man är egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0