Nu blev det sent här.


Jag är ledig imorgon så det gör ingenting att klockan är mycket. Så skönt!

Idag blev det ingen dejt inte. Det blev melodifestivalen istället. Jenny ringde dock och tröstade mig med att ibland kan det vara bättre att inte ha en dejt än att ha en dålig dejt. Till exempel en blinddejt som har manchesterbyxor på sig med silverkedja till bakfickan. Jo men jag får nog ta och hålla med!

Idag har jag tänkt på mina fina vänner. Och på sjukt underbara minnen så som: Stickyhösten 05, Sjuka skrattanfall med Linnéa och lapptapetsering av Thorildskolan, Volvo och midsommar 06, Airdrums med LingBling,  Reggaefestivaler och sommar med Liselise, Hultsfred 06, Treenigheten i Paris, Utekvällar med tjejerna, Sommaren med Gänget och mycket mer! Vart jag än är. Vart ni än är. Så är ni med mig (L)

Har suttit och lyssnat på Petters nya låt en sådär 10 gånger ikväll. Såååå bra. Gå in och lyssna på www.myspace.com/savekane

Förhoppningsvis blir det mer uppdateringar imorgon när jag är ledig. Har verkligen inte kommit in i det här än! Men men, att lära sig tar ju tid. Just därför jag vanligtvis brukar hinna skrika en massa innan jag ger upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0