Om andra kan, kan inte jag då?


Läste precis på Linnéas blogg att hon både vart på spinning och core nu på morgonen. Sjukt duktigt. Jag har lyckats ta mig ut till morgonspinning en gång,  det var också sista gången jag någonsin gick på spinning överhuvudtaget. Måste räknas som något av det värsta jag gjort i träningsväg. Jag var verkligen inte vaken. Nej, det blir promenad för mig idag istället, det får räcka så länge!

Jobbar kväll idag så jag är ledig fram tills klockan fem. Ska åka iväg och storhandla åt Ulrica nu och sen ska jag försöka ta mig ut på den där promenaden, solen skiner och jag har laddat mp3n så jag har inget att skylla på. Är hos Ulrica nu och här kan jag ta hem musik. Någon som vet något bra jag ska ladda? Jag har idétorka....

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hahaha. grym bild! :D

2009-02-20 @ 12:17:50
URL: http://liinneak.blogg.se/
Postat av: linnéa

pour ta mp3 , je veux recommander un chanteur francias qui s'appelle grégoire . écoute le chanson toi + moi et tu vas devenir joyeuse . je te promets ! tu me manques encore ...

2009-02-20 @ 12:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0