Usch och fy!

Insåg precis en sak när jag såg mig i spegeln. HUR BLEK KAN EN MÄNNISKA EGENTLIGEN BLI? Snällt att man föddes utan något som helst pigment. Man mår ju illa ju. Brun utan sol here I come. Ge mig värme! Inte för att jag ens blir brun av nio månader i solen, men något bättre blir det ju i alla fall.

För ett år sedan satt jag på flygplatsen i Bangkok och väntade på flyget till Sydney. Känns inte som att det var så längesedan! Shit, vad tiden går fort. Fan va underbart man har haft det, och lite brun var man ändå, i mina mått mätt alltså!



Kommentarer
Postat av: linnéa

loveli , det har ju konstaterats att du och jag spelar i samma bleka jävla liga . så ensam om din blekhet är du i alla fall inte ! jag delar din bitterhet - för ett år sen var jag brun efter tre veckor på stranden . och nu sitter vi här i ett kallt sverige med vår blekhet som enda sällskap . jag har ju i och för sig fransk grammatik att umgås med , hipp hurra !förresten , jag är helt frälst av din blogg :D faaast jag SAKNAR DIG ! kärlek .

2009-02-15 @ 13:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0