Det var ju bitter jag skulle vara.


Linnéa åker till Cuba den 15e mars. Jag är grymt avundsjuk. Bror är på Bali. Jag är grymt avundsjuk.
Hanna åker till Thailand. Jag är grymt avundsjuk. Frida är i Australien. Jag är grymt avundsjuk.

Det snöar ute... Ge mig sommar nu! Okej då, vår åtminstone?


Idag börjar mitt nya liv. Undrar hur många gånger det har börjat egentligen? Dock ska det fungera denna gången. Undrar hur många gånger jag har sagt det egentligen? Denna gången blir det ändring. Tror jag på det själv egentligen? Ja, faktiskt. Det är ganska otroligt hur mycket man kan lura sig själv.

Fick förresten reda på häromveckan att jag har gångavstånd till havet. Tog mig bara tre veckor att ta reda på. Bra där! Bättre sent än aldrig... Vid havet finns också ett Friskis och Svettis. Dit blir det en promenad idag. Dock inte för att träna utan för att fråga om lite grejjer. Man kan ju inte chockstarta, eller var det kanske det man skulle? Ni hör ju, det är ju dömt att misslyckas det här.

Sedan blir det hämtning av Tim och Tilda på dagis och sen tre timmars jobb. JAG VILL HA LÖNING NU! 148 kronor på kontot känns inte toppen direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0