Göteborg vs. Stockholm ännu en gång

Förra lördagen runt 01.00 lät det så här i Borlänge:

"Dom sa till mig, far inte till Stockholm
 För du blir aldrig mer densamma
 In my opinion, om du gör det kom aldrig tillbaka
Sjunget av Håkan i stämsång med Jessica som stod och skrek i mitt öra. Jag kände mig något träffad. Låten fortsätter så här:
"För ett par bruna ögon for jag"
"Men Stockholm blir aldrig min stad!"
Det fick jag stå och skrika tillbaka in i Jessicas öra.

Vet inte om så är fallet eller ej men imorgon blir det Göteborg i två veckor. Det är lite upp till bevis. Så se så, make my days nu! TACK!

Kommentarer
Postat av: Syster

Hur lyder domen nu då ?

2009-07-21 @ 01:26:51
URL: http://linnberggren.blogg.se/
Postat av: LinnéaK

Håller med föregående talare.

Vi vill ha detaljer och din syn på saker och ting. Uppdatera!

2009-07-21 @ 12:52:45
URL: http://liinneak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0