Bergochdalbana (?)

En toppen dag igår blev till en mindre toppen dag idag. Tre glas rödvin resulterar tydligen i huvudvärk dagen efter. Sen när då undrar jag? Sen fick jag inte så mycket lön som jag räknat med. Inte hela världen men för ett tag kändes det så. Jag insåg ganska snabbt att jag har så att jag klarar mig men just nu vill jag bara vara rik! Men det är jag  inte. Så så är det ju... Jag som egentligen försöker förespråka att det inte är så viktigt med pengar. Bra där Mia!

Sen blev dagen inte bättre av att jag har en finne stor som en böld mitt på hakan. Härligt!

För att göra det hela lite bättre lyssnar jag på Jewel. Inte den bästa feelgood musiken tyvärr, lite för mycket minnen för det. Hittade en grym live-cd på Spotify. Me like. Förbättrar ju dock inte sinnestämningen nämnvärt, men det får man väl leva med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0