Budget?

Nästa gång kanske jag ska skriva en shoppinglista. För en förlängningssladd blev inte bara en förlängningssladd (det kan ju verkligen inte stavas så!?) utan också papperskorg, muggar, badrumstillbehör, mattor, ramar, lunchboxar, handdukar, väska, magneter, örhängen, kofta, klänning och en väldigt tom plånbok. Jag som tyckte att jag inte alls handlade mycket. Nu är det återigen en vecka kvar till lön och 266 kronor på kontot. Jag tycker mig känna igen detta senarium av någon konstig anledning...

Jag och Lisa hade en toppen dag igår! Solen sken, Lisa var vårklädd, bara det gör ju en glad :) vi shoppade, vi lagade mat, vi åt och vi försökte frenetiskt hålla ögonen öppna till Benjamin Button men gav tillslut upp. Vi får ge den en chans till en annan gång.

Nu ska jag hem och fixa iordning och kolla vad det var jag köpte egentligen. Sen blir det jobb 14-20.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0