Ett år och ca 38 grader senare

Jag vet exakt vad jag gjorde för exakt ett år sen. Det kändes väldigt konstigt att inse det. Tiden går fort. Mycket har hänt fast egentligen har ingenting förändrats. Eller det har det ju men inte i det stora hela, eller? Nej, jag ska inte vara filosofisk, det är helt enkelt inte min grejj. Saken är bara den att jag minns dagen som det var igår. Det var söndag (nähä?), jag var bakis, det var över 40 grader varmt, jag var svettig, trött och jag hade tappat bort hemnycklarna kvällen innan men ändå hade jag en riktigt bra dag. Kanske inte så konstigt när min kvällspromenad såg ut så här? <--- Lite skillnad från nu. Man blir lite lätt bitter på att man inte uppskattade det så mycket som man borde gjort då.

Jag får ångest när jag tänker på att tiden går så fort. Har verkligen ingen aning om vad jag vill göra i framtiden och det är sjukt jobbigt. Jag vill läsa men jag vet inte vad eller var. Måste skicka in ansökningarna om två veckor men det känns ju inte som någon idé när jag inte vet vad jag vill. Jag vill ut och resa men samtidigt stanna kvar här. Jag vill bo här men samtidigt vara hemma i Göteborg. Och hur är det tänkt att detta ska gå till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0