Ett glas rött och klassiska mästerverk

Det blir schlager och god mat i min ensamhet ikväll. Förr tyckte jag alltid att det var så skönt att vara ensam ibland. Jag ska försöka hitta den känslan igen. Jag känner att den är på G !

Igår blev jag förresten sjukt glad över dagens teknik. När jag var i Mooloolaba fick jag en kompis som hette Mick. Mick och jag hade väldigt kul ihop. Han gillade öl. Jag gillade öl. Han gillade att dansa. Jag gillade också att dansa. Mick kunde inte dansa och inte jag heller. Det var bara det att Mick åkte iväg för att fiska tonfisk i flera veckor och hann inte komma tillbaka innan jag åkte så vi sa aldrig hejdå ordentligt. Inga telefonnummer, efternamn eller emailadresser byttes. Det var detta som var problemet, tills igår, sex månader senare! Tacka vet jag Facebook för nu helt plötsligt har jag en vän som heter Mick Doyle. Människan finns på riktigt!

Dagens kommentar får bli gårdagens kärleksförklaring från Putte till min mamma. "Men Inger, hon är som jultomten . Man vill att hon ska komma hit varje dag men hon kommer bara en gång om året."   Mamma, det är svårt att slå dig på uppskattningslistan :)


Kommentarer
Postat av: linnéa

finaste kärleksförklaringen ever !

2009-03-14 @ 19:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0