Fine line between pleasure and pain

Ledig dag men fullt upp. Vart uppe sen sju. Ska snart ta mig till bussen för lunch med Jessica och för att se Stockholm i dagsljus. Tog mig bara två månader. Linn och Linnéa, jag lär guida som en gud nästa helg, tro mig, jag kan den här stan utan och innan! Tro mig när jag säger att jag längtar, för DET gör jag. Det är nedräkning nu. Ni åker i skrivande stund från Göteborg om 10 dagar, en timme och 48 mnuter. Om ni åker där vid två vill säga?

Efter lunch ska jag träffa Lisa och fönstershoppa lite. För pengar det finns det ungefär 169 av fram tills på torsdag 00:00. Sen ska vi nog göra ett nytt försök med Benjamin Button.

Nu är det dags att gå. Je sais que ma vie est trés sublime. Eller något sånt. Livet blir lite mer exotiskt på franska.

Kommentarer
Postat av: linnéa

härligt att någon utav oss klarar matematik i alla fall , själv har jag suttit i flera timmar och räknat på uppgifter i mikroekonomi och alla blir fel på grund av min taskiga huvudräkning . sen när blev 20 / 10 = o . 2 ? så jag överlåter nedräkningen till dig , jag är glad bara det minskar i stadig takt i :) som du förstår - ma vie est très triste à ce moment-là et je suis heureux de je va toi visiter dans seulement dix jours . TU ME MANQUES , (L)

2009-03-24 @ 16:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0