Sovmorgon

Det blev utgång igår. Efter att jag och Lisa suttit här hemma en stund tog vi bussen in till Östermalmstorg och mötte upp Daniella. Jätte trevligt att träffa henne igen. Var över ett år sedan sist! Blev en cider på det ena stället, en cider på det andra och sen skulle vi följa med hennes klasskompisar till Spy Bar. Det var bara det att när vi betalat inträde där så skulle inte hennes klasskompisar dit längre. Så där stod vi. 160 kr fattigare. Och det var ju tur att jag hade trevligt sällskap för det var inte mitt favoritställe direkt. Men nu har man i alla fall varit där. Det blir nog inte att man går dit någon mer gång.

På vägen ut blev dock allt värt det. För där i garderobskön stod "Tobbe"  (jaaa, jag är från Göteborg och neeeej, i Göteborg har vi inte ens b-kändisar och jaaa det är coolt att se en kändis) Och snygg var han med. Och som Lisa sa: "Han var ju inte helt ointresserad" haha, man kan glädja sig åt lite ibland. Jag blev så exalterad så på tunnelbanan hem var jag tvungen att ringa Therese och berätta (jaaa, jag är fortfarande från Göteborg och jaaa det är coolt att se en kändis) Therese, kom hem till mig nu! SAKNAR DIG!

Solen skiner, jag har fått sova ut och klockan tre ska jag till jobbet. Skulle vilja gå dit men min fot tillåter inte det. Har haft sjukt ont i foten i en vecka nu. Jag vet verkligen inte vad jag gjort med den.

Vaknade igår och tänkte "Det känns som om att jag jobbar varje helg!" Sen räknade jag efter och i princip gör jag det. På en fem veckors period kommer jag att ha jobbat både lördag och söndag fyra av fem veckor. Längtar till nästa vecka har jag min lediga helg. Ska bli så skönt!

Nej nu blir det dusch och frukost! Ostbricka från igår. GOTT!

Kommentarer
Postat av: linnéa

je suis très jalouse ! j ' aime tobbe aussi :)

tu es mon IDOL .

2009-03-01 @ 16:39:17
Postat av: Bästis #1

Jag saknar dig OTROLIGT jävla mycket. Ska komma hem så fort jag kan. Ge mig jobbet på Forex så är jag din i sommar : )

PUSSS! (L)

2009-03-02 @ 04:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0