Lördag?

Äter frukost och ska snart iväg till jobbet, suprise! Igår konstaterade jag att jag nog visst hade ett liv eftersom jag skulle börja 14.00 på söndag. Men nej så var det inte, jag börjar nu 11.00 istället.

Idag åker Ulrica, Putte och barnen till fjällen. Jag funderar på att ta på mig uppgiften att vakta huset. Notera att jag gör det för deras skull och att jag inte alls gör det för internetuppkopplingen och 50tums TVn, inte alls. Lånar dessutom ut min internetdosa till Putte så är jag inte här är jag internetlös. Ni får ta och ringa mig istället!

Planen för ikväll är att det inte finns någon plan. Det låter väl bra? Någon som vet något som händer, eller inte händer. Hör av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0