Nej jag är inte avundsjuk...

Jag sitter och äter frukost och ska snart till jobbet för sjunde dagen i rad. Linnéa sitter på ett plan på väg till Cuba. Hanna strosar förmodligen  runt i Bangkok. Jag tänker inte förneka att jag är grymt avundsjuk, för det är jag.

Ikväll blir det hem till mig. Alltså inget internet. Det blir film istället. Slumdog millionaire. Så nu vet ni det.

Igår när jag satt och tittade på melodifestivalen insåg jag att det var första gången på två år jag varit hemma i Sverige och kunnat se den. Jag har verkligen inte missat någonting. Vad hände egentligen? Jag var sååå nära på att stänga av TV:n. Jag var uppriktigt upprörd och nästan i chock när jag förstod vem som skulle vinna. Jag ska emigrera för alltid så att jag slipper se i framtiden och när jag säger så, då är det på allvar riktigt dåligt. Vilka är det som röstar egenltigen? Det var hela min utläggning om melodifestivalen. Att jag ens orkar ödsla energi på en hel utläggning bevisar väl egentligen inget annat än att ja, jag är en nörd.

Det roligaste igår var ändå fransmannen. "She his a very tallented singer".  A  A  A ! Humorn är på topp :)

Kommentarer
Postat av: Linn

vi slapp ju skicka ugglas iaf. jobbade när du messade igår så jag kunde inte svara. puss syster

2009-03-15 @ 22:08:06
URL: http://linnberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0