Och på den tionde dagen vilade hon

Varför går man aldrig och lägger sig? Jag är visserligen ledig imorgon, tack för det! Men jag ska ändå vakna, tvätta, städa, och laga mat. Sen ska jag hämta upp Lisa efter lunch för att åka till IKEA. Ska bli väldigt trevligt. Lisa har storhandlingslistan redo. Kul att någon har pengar till att handla. För mig räcker nog pengarna till en förlängningssladd (hur stavas det egentligen?!) och hmm, ja vad var det jag skulle ha nu igen?

Var inne och fikade med Jessica förut. Mysigt. Men oj vad trött jag var, är och har varit. Nu får det bli Gossip Girl och sängen. Eller så somnar jag i soffan. Det är nästan skönare...

Btw så handlade Fredrik och Filippa Reinfeldt av mig häromdagen. Eller ja, inte av mig utan av Sara i kassan bredvid (har jag sagt att jag är från Göteborg och att det är coolt att se en kändis?) Det måste vara jobbigt att vara känd. Speciellt när man ser ut som Fredrik Reinfeldt. Det är ju inte direkt som om att man behöver titta efter två gånger för att se om det är han eller inte. Det behöver inte ens jag göra, fast kanske Sara med tanke på hennes kommentar: "Var det han den där Rheborg?" Allmänbildad javisst, HAHA :) Ibland känner jag mig väldigt intelligent!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Nej det var inte Rheborg, det var Alfons pappa!

2009-03-18 @ 06:34:04
URL: http://linnberggren.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha! rheborg...

2009-03-26 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0