Planering?

Kollade precis mitt saldo. Bävade för att göra men det var inte så farligt. Jag måste vara skyldig en och annan person en och annan öl. Med tanke på att det faktiskt bara är 16 dagar kvar till lön och inte fem månader som förra gången så kan man ju inte klaga. Positivt tänkande, är det så det heter?

Jag har just nu fem helplanerade helger framför mig. Hela jag är helplanerad. Semestern i sommar och två resor september är också redan planerade, det är 6 (!) månader i förväg, visste inte ens att jag kunde planera så långt. Där tar det dock slut. Har verkligen ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv. När ska jag ta tag i det?

Nej. Nu ska jag äntligen skypa med bästaste Therese. Det tog oss bara ca 5 månader att ta tag idet. Den som väntar på något gott...


Kommentarer
Postat av: LinnéaK

VILKEN underbar bild! Fina ni äääääääär! (L)

2009-03-09 @ 23:42:28
URL: http://liinneak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0