Rise and shine 05:56

Godmorgon säger man väl vanligtvis inte då på en lördag. Känns som en mer skälig tid att komma hem än att gå upp, men duktigt som jag var så gick jag och la mig i tid igår. Det kommer nog att bli en lång dag idag med tanke på att vi än så länge hunnit med att äta frukost, diska, se på Mamma Mia, lite bad i badkaret och en promenad till leklplatsen och tillbaka. Klockan är tio!

Efter lunch blir det Pettson och Findus på bio. Sen hem, laga middag, äta och sen vill jag se på Wild Kidz. Jag måste se hur det gick för stackarn som blev dumpad av sin flickvän förra veckan. Han grät inombords. Tur att jag umgås med barn så att jag har en orsak. Tilda hälsar så mycket men nu ska vi gå igenom hela melodifestivalen på Youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0