Seg eller seeeeg?

Jag har sjukt ont i foten. Eller inte så sjukt, men ont. Det är jobbigt att trycka ner kopplingen när jag kör. Jag går som en halt. Enligt sköterskan har jag dåliga skor. Borde inte halva sveriges befolkning halta då? Nej, det händer ju självklart bara mig. Jag tror att det är för att högre makter verkligen inte vill att jag ska börja träna. Jag är förervigt förslappad...

Egentligen skulle jag ta nya tag med mig själv idag. Men imorgon ska jag äta födelsedagstårta så det känns lite onödigt. Man måste ha ork för att vara duktig och jag är verkligen helt slut just nu... Tänkte först storhandlat efter jobbet men sen ändrade jag planen till att städa hemma istället. Sen ändrade jag planen till att ta hand om mig, duscha, fixa naglarna och brun utan sola lite. Inte ens det orka jag. Nu ändrar jag planen igen till att däcka í sängen.


Kommentarer
Postat av: linnéa

eftersom du ska äta tårta imorgon fungerar inte mitt vanliga favoritcitat , så jag har modifierat det lite . för din skull enbart ! och det lyder ;

i övermorgon är en ny dag :)



KÄÄÄRLEEEK .

2009-03-02 @ 21:47:40
Postat av: linnéa

eftersom du ska äta tårta imorgon modifierar jag mitt absoluta favoritcitat . for you my love !

och det lyder ; i övermorgon är en ny dag :)



KÄÄÄRLEEK .

2009-03-02 @ 21:51:52
Postat av: linnéa

jag är inte dum , däremot är internet det .

eftersom internet påstod att jag inte skrivit

ett inlägg skulle jag skriva ett till men hade

då glömt exakt vad jag skrev i det första .

och nu kommer du tro att tre olika personer

har skrivit till dig , så är det bara jag !

alla tre gångerna . kvällens katastrof .

pardonnez - moi ! PUSSPUSS :D

2009-03-02 @ 21:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0