Sista kvällen med gänget?

Pratade precis med Jessica. Vi kom fram till att vi inte riktigt förstår oss på IPRED-lagen. Måste vi tokladda idag eller vad är det som händer? Jag som precis kommit in på min grannes nätverk igen! (Han kanske gillar mig ändå. Han är nästan förlåten. Jag hoppas förresten att det är han som har hunden vars slem inte luktar något. Han verkar snäll.)

Efter att ha varit hemma med två sjuka barn idag åkte jag hem för att ta en promenad i solen, eller ja den hade ju gått i moln men ändå. Gick till jobbet och handlade, duktigt tycker jag. Men någon vill mig inte väl för när jag sedan skulle gå hem så bara inte regnade det, det haglade också. Men jag är inte bitter för det (seriöst, vad har hänt med mig?). Klockan är nämligen tjugo i åtta och det är ändå inte kolsvart ute, jag gillar det! Glad blir man :) Snart är det sommar! Semestern är till och med inlämnad nu. Vecka 28 - 29. Så spika det alla mina vänner!

Men vad gör jag efter sommaren? Har inte kommit någonstans i mina framtidsplaner. Linn försökte vara pedagogisk och frågade mig "Men om du tänker dig själv 10 år fram i tiden, hur ser du dig då?" Jag: "Men hallå! Hade jag vetat det hade det väl inte ens funnits något problem, ELLER?" Tack för att du försökte kära syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0