Soffan nästa

Är trött men nöjd efter en väldigt trevlig helg. Har blivit alldeles för lite sömn men det har det varit värt :) Kanske blir mer uppdatering om vad som gjorts men just nu har jag inte ork till annat än att däcka i soffan.

Idag har jag haft heldag med Tim. Hur jag överhuvudtaget har fungerat som människa är ett mysterium. Men det har jag gjort :) Vi har i alla fall varit på Sunemusikal så Tim vill nu helst bli kallad Sune - tjejtjusaren. Han funderar på att döpa om sig. Kan tillägga att Sune spelades av Benjamin Wahlgren. Måste erkänna att han faktiskt var duktig, så jag vet inte riktigt om han fortfarande kvalificerar sig in på Linns månfärdsresa. Dock vore det ju ganska elakt mot honom om han fick stanna kvar när resten av hans släkt får åka. Tål att tänkas på.

Förresten så skrattade jag precis högt åt den fula videon jag lade upp i fredags kväll. Tittade aldrig på den då utan lyssnade bara på låten. Nu när jag tittade mådde jag så dåligt att jag var tvungen att stänga av. Vem gör sånt? Stackars Kalle...

Kommentarer
Postat av: Sara

Är också trött =)

2009-03-08 @ 19:48:47
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: linnéa

jag packar sunes sommar och jul :)

2009-03-08 @ 21:04:21
Postat av: Syster Yster

Eftersom jag inte har sett honom i musikalen så platsar han fortfarande in alldeles perfekt. Och nu när Laila Bagge slutit sig till den mörka sidan så får jag nog tyvärr erkänna att hon har fått en reservplats. Hon slipper om de gör slut snart :P Time will tell...

2009-03-08 @ 23:42:51
URL: http://linnberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0