Hiiiiiiiigher

Förutom missödet med bilen har dagen varit väldigt bra. Jobb 9 - 14 och sen åkte jag Tilda och Lisa direkt hit efter dagis. Precis som igår har det tokdansats till Star Pilots - Higher. Den gick på repeat igår och så även idag. Det är skönt att man kan tokdansa med ursäkten att man vill glädja en 6-åring när man egentligen vill göra det minst lika mycket själv :) Låten fastnar dock ganska rejält i huvudet efter en sisådär 37 lyssningar.

Tack till Lisa för att du hållt oss sällskap idag. Alltid lika trevligt! :)

Nej nu ska jag försöka sova. Har dock inte så mycket sängplats kvar eftersom Tilda ligger tvärsöver hela min säng och snarkar. Men hon är så söt så det gör ingenting.

Har idag förresten fått höra de här kommentarerna:

"Åh, är du med din mamma på jobbet idag?" Från en kund till min chefs sjuåriga dotter som sitter med mig i kassan. Hur gammal ser jag ut att vara egentligen?

"Förlåt, men du är så lik en mamma på vårt dagis. Det är inte du va?" NEEEEEJ, det är inte jag. Hur gammal ser jag ut att vara egentligen? Ångest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0