Varför inte?

Var duktig nog att storhandla idag efter jobbet. Ja, storhandla kan man ju kalla det. 2 kg kyckling, 1 kg köttfärs, 1l matlagninsggrädde, 5 dl gräddfil, 1 kg apelsiner med mera finns nu i min kyl/frys. Vad tänkte jag på? Jag bor ensam. Ensam Mia, ENSAM! Allt säljs ju i storpack. Det är inte lätt att vara ensamstående, singel, solo, celibat, ENSAM! Det är synd om oss singlar, diskriminering är vad det är.

Nej nu ska jag städa lite innan jag somnar, så slipper jag göra det imorgon. Imorgon är det fredag och nästan helg. Är ledig men vet inte riktigt vad som händer. Lördag är i alla fall planerad, då blir det middag och sprit hos Jessica, perfa :)

Är förresten lite irriterad, jag har inte fått någon avi på att min mobil kommit än. Hoppas verkligen att den kommer imorgon! Fast med min lycka förstår väl inte brevbäraren att jag bor här. Skulle inte förvåna mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0