You Kiwi, you're a f*cking fruit !

Precis lämnat Tilda på dagis. Vi har varit på Hoppsan och gympat lite. På väg hem i bilen slog det mig hur mycket man gör för att barn ska ha roligt. Jag satt och sa "Jag kan inte hjälpa att jag är en sparrisbebis" och låtstatsgrät hela vägen till dagis medan Tilda vek sig av skratt. :)

Blev taggad på ett kort på facebook igår. Insåg att jag saknar Mooloolaba väldigt mycket! Lätt den  roligaste tiden på hela resan. Vill tillbaka men vet att det aldrig kommer bli samma sak igen. Det är nog det tråkigaste med att backpacka. Fast man kanske inte kan kalla det backpacking om man stannar över 2 månader på samma ställe? 
  Underbart kan man kalla det i alla fall. För det var det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0