Allt är bättre när man är två

Igår kvälll umgicks jag med Linnéa. Ja, alltså hon var inte här men nästan. Vi försökte bota våra två egna ensamheter tillsammans. Det fungerade. Vi drack till och med en cider och ett glas vin ihop. Vem har sagt att man inte kan umgås över telefon?

Frågade precis Linnéa vad vi skrattade så mycket åt igår och vad jag isåfall skulle skriva här och fick till svar:

"lite hjärta kanske vi ska ha kvar?"

Så så får det bli, i alla fall för nu, mer info om efternamn , taxiresor och angeredsbroar kanske kommer lite längre fram :) Nu ska jag  hämta upp Lisa och köra henne till jobbet och hämta min kamera. Sen ska livet bli liiiite roligare!

Kommentarer
Postat av: Syster

Show me some pictures :)

2009-05-05 @ 23:42:18
URL: http://linnnberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0