Jag flyger fram!

Precis hemkommen från tredje springrundan. Förlåt för att jag säger det återigen, men jag är sååååå BRA :) Det känns bra! Ulrica tror att jag har hittat min grundkondis. Det vore ju bra. Den har varit borta ett bra tag. Ulrica har inte hittat den än. Hon skyller på 15 år och två barn. Det kanske är en godtagbar ursäkt.

Och såg att syster också fått sig ett ryck och börjat springa. Haha, det är ju komiskt egentligen ju. Systrarna Berggren ute på gemensam springtur i sommar. Förra gången det hände var för 8 år sen. Då hörde jag och Amanda hur Linn ropade på oss från andra sidan skogen, haha :)

Nu blir det middag, grillat är gott!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ni sprang ju för fort !!!

2009-05-09 @ 12:16:46
URL: http://linnberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0