Royal Carribean



Just nu håller Linnéa och Frida på och undersöker hur roligt man kan ha med en förstärkare. Jag orkar inte mer, haha, det går inte att beskriva i ord så jag försöker inte ens. Om ni vill höra för er själva så är det bara för er att öppna fönstret eller gå ut på balkongen. Stackars grannar... Var nog ganska synd om de i natt med när det var karaoke på gång.

Jag: Men vi sjunger Listen med Beyoncé
Linnéa: Men nu ska vi väl inte skämma ut oss här.
Det blev 'I will always love you' med Whitney Houston, haha, för den lät nog bättre!

Tack för igår! Imorse lät det så här.
Jag: Tänk om man var född i Norrland
Linnéa: Åh, fy fan!

Bootcamp drickan, Baccardi melon med bubbelvatten, lite för lättdrucket kanske. Men Frida, har du tittat dig bakom örat?

Kommentarer
Postat av: anna

detdar lilla citatet som sitter sa fint langst ner i detta inlagg, VAD menar ni med det?! att det ar nagot fel med att vara fodd och bo uppe i urskogen?! ;) haha ..

2009-05-24 @ 02:30:03
URL: http://annaohanna.blogg.se/
Postat av: frida

Jag HAR kollat mig bakom örat. fast som tur är så är de ju ganska svårt utan spegel.. men de blir nog fint...=)))

2009-05-24 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0